Sunday 22 July 2012


Tinggalkan aku..
Katamu cinta telah tiada. Sendiri aku menahan pedih ini.
Hilang semua rasa habis begitu saja untuk bersama buat selamanya.
Katamu dia yang lebih sempurna,dialah dijiwa,dia lafaz asmara.
Bisikkan kata-kata akhirmu itu menusuk jiwaku.
Kini kau datang untuk kembali padaku.
Kasih sudah tinggalkan aku. Ku tak ingin engkau ada.
Kembali lagi kedalam cerita hidupku ini.Kubahagia tanpa dirimu.
Biar begini adanya aku.Tanpamu kutemukan sinarnya.
Sehingga saat ini rindu itu menusuk jiwaku.Kini engkau datang kembali padaku lagi.
Pergi sudah tinggalkan aku. Ku tak ingin engkau ada.
Kembali lagi kedalam cerita hidupku ini. Kubahagia tanpa dirimu.
Biar begini adanya kerna tanpamu kutemukan sinarnya.
Usah lagi kau guris hatiku. Ku tak mahu lagi merasakan hadirmu dalam duniaku.
Pergilah dari hidupku..

No comments:

Post a Comment